پرسپولیس زلزله
 به گزارش زندهبادپرسپولیس، محمد رويانيان در مورد دربي 77 اظهار داشت: در کل به نظرم نتيجه چندان راضي‌کننده نبود ما مي‌توانستيم بهتر باشيم اما فشارها اجازه نداد دربي قشنگ شود و بازي بهتري دو تيم به نمايش بگذارند.

وي افزود: البته من از هواداران تشکر مي‌کنم که ما را حمايت کردند اما من نمي‌توانم اين را تائيد کنم که هواداران راضي نبودند. چون اگر مي‌باختيم چه کسي بايد جواب هواداران را مي‌داد. برخي‌ها طوري مي‌نويسند که انگار مساوي بهتر از باخت نيست.

رويانيان ادامه داد: ‌من از شما سؤال مي‌کنم کدام هوادار راضي است تيمش ببازد، آن هم در ديداري به نام دربي؟ تازه برخي هواداران هستند که دوست دارند در دربي به هر قيمتي برنده باشند اما تيم‌شان جام هم نگيرد. به نظر من فشارهاي فراوان چه از طريق هواداران، رسانه‌ها و فشار بازي باعث شد که دايي و قلعه‌نويي ريسک نکنند چون آنها اجازه باخت در اين بازي نداشتند و محکوم به نباختن بودند.به نظرم اين مربيان آنقدر فشار رويشان بود که تصور مي‌کردند اگر ببازند چيزي ديگر براي داشتن ندارند.

مديرعامل قرمزها تاکيد کرد: علي دايي اولين دربي بود که پس از چند مدت در آن حضور داشت و قلعه‌نويي هم مي‌خواست رکوردش از بين نرود. به هر حال هر دو مربي مثل بازيکنان از طريق مختلف تحت فشار بودند و دوست نداشتند به هيچ قيمتي ببازند. اين مربيان از طرف باشگاه، رسانه‌ها، هواداران، فضاي کشور و هر لحاظي که دوست داريد محکوم به نباختن بودند و ما حتي اجازه نداديم آنها يک کلام هم در مورد باخت حرف بزنند و فقط گفتيم با چه نتيجه‌اي برنده مي‌شويم.

وي افزود: از طرف ديگر همه را با همديگر مقايسه کرديم. به دربي 30 سال گذشته رفتيم و گفتيم اين بازيکن باتعصب است و اين يا آن بازيکن گل زده. اينها به بازيکنان فشار مي‌آورد و قطعا باعث مي‌شود ما شاهد بازي زيبا و هوادارپسندي نباشيم. يعني ما به جاي اينکه تشويق کنيم بازي قشنگ از تيم‌ها ببينيم فقط گفتيم برد مي‌خواهيم و بسترهاي لازم را براي دربي آماده نکرديم. اين مشکل سالهاست در دربي ما وجود دارد و بايد فکري به حالش کنيم.

وي در مورد پاسخ به اين سؤال که چرا هواداران از اين بازي‌ها که به تساوي مي‌رسد، اصلا راضي نيستند، گفت: من از شما اين سؤال را مي‌کنم اگر ما خيلي خوب بازي مي‌کرديم اما مي‌باختيم چه کسي جواب 35 ميليون هوادار ما را مي‌داد. آيا امروز هوادار ما سر کار، سرکلاس مي‌تواند برود پس بايد براي دربي‌هاي زيبا همه با هم کمک کنيم و با به ياد آوردن خاطرات فشارها را بيشتر نکنيم. البته گذشته‌ها ما بزرگاني داشتيم که همه بزرگ بودند و خواهند ماند اما نبايد با آنها به بازيکناني که حال حاضر هستند، فشار وارد کنيم تا مربي و بازيکن نتواند دانش خود را در دربي پياده کند.

رويانيان در مورد برنامه‌هايش براي دربي‌هاي آينده نيز گفت: من به آينده پرسپوليس اميدوارم. البته من و فتح‌الله‌زاده در دربي آينده برنامه‌هاي ويژه‌اي داريم. يک کنفرانس و جلسه هم‌انديشي با حضور رسانه‌ها، اهل فن و پيشکسوتان برگزار خواهيم کرد و طرح‌هايي را که در آن باعث مي‌شود از فشارها کاسته شود بررسي و ورود خواهيم کرد تا يک مربي و يک بازيکن بدون فشار و استرس برد و باخت دربي يک بازي زيبا را به نمايش بگذارد.

مديرعامل قرمزپوشان در پايان درباره داوري بازي نيز گفت: از داوري راضي نيستيم اما داور بي‌طرف بود به نظرم داوري بازي يک خرده به ما بيشتر کارکردش را نشان داد و خطاهاي ما را بيشتر مي‌ديد اما در کل ايشان بي‌طرف بود و ما هم ديگر دربي برايمان تمام شده و حالا بايد به بازي‌هاي ديگر فکر کنيم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: